21/2/09

Υλοποίηση της "Ψηφιακής τάξης"

Στις 22 του Γενάρη ο κύβος προσγειώθηκε. Η άφιξη των υπολογιστών σηματοδότησε την υλοποίηση του project. Η "ψηφιακή τάξη" έγινε πραγματικότητα!
Η υλοποίηση γίνεται σε 4 παράλληλες κατευθύνσεις:
1. Οργάνωση του υλικού ώστε να λειτουργεί απρόσκοπτα σε ατομικό επίπεδο (υπολογιστής), σε επίπεδο τάξης (intranet) και στο διαδίκτυο.
2. Εύρεση, εγκατάσταση και χρήση των προγραμμάτων και των αρχείων, που είναι απαραίτητα για τη διδασκαλία, καθώς και εκείνων που κάνουν το μάθημα στον υπολογιστή να αξίζει τον κόπο.
3. Συνέχιση των μαθημάτων, ώστε να ολοκληρωθεί η ύλη, με παράλληλα μαθήματα χρήσης Η/Υ, καθώς και δοκιμή διαφόρων μεθόδων διδασκαλίας.
4. Δημοσιοποίηση της "Ψηφιακής τάξης", ώστε να βρεθούν χορηγοί για την συνέχιση του project, για να γίνει δημόσια αξιολόγηση του εγχειρήματος και να αποτελέσει "οδηγία προς ναυτιλλομένους" για όποιον μιμητή.
Για τους δύο πρώτους άξονες θα υπάρξουν ξεχωριστά άρθρα. Ο τρίτος άξονας είναι η πεμπτουσία του εγχειρήματος και θα αργήσω να έχω σοβαρή αξιολόγηση. Για την ώρα συνεχίζω την ομαδοσυνεργατική μέθοδο που είχα και πριν. Για την χρήση των notebook τα παιδιά μένουν (ευχαρίστως!!) στο ολοήμερο.
Η δημοσιοποίηση του project είχε σαν στόχο μια διακριτική δημοσιότητα σε κάποιες εφημερίδες και στον ειδικό τύπο εκπαίδευσης και υπολογιστών. Οποία πλάνη! Το άρθρο της Μαρίας Μυστακίδου στην Ελευθεροτυπία άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου. Παρ' όλον τον πανικό που επικράτησε, και την απορρύθμιση της τάξης, ευχαριστώ από καρδιάς όσους έκαναν τον κόπο να ασχοληθούν μαζί μας. Ζητώ συγγνώμη από εκείνους που δεν μπόρεσα να δώσω συνέντευξη.
Η μόνιμη, και ελπίζω εποικοδομητική, δημοσιότητα θα είναι εδώ. Ελπίζω, όταν θα μάθω να χειρίζομαι το blog, να γίνει χώρος κριτικής και προτάσεων για ένα καλύτερο Σχολείο. Κάθε πρόταση καλόδεχτη. Κανένας δεν μπορεί να τα σκεφτεί όλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου