20/2/09

Μαρίνα

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009
Χθες ήταν μια ξεχωριστή ημέρα γιατί αγοράσαμε τους υπολογιστές. Δεν βλέπαμε την ώρα να τους ανοίξουμε. Μόλις τους ανοίξαμε είδαμε έναν πανέμορφο υπολογιστή. Όταν ανοίξαμε αυτούς τους πανέμορφους υπολογιστές, βάλαμε πολλά τραγούδια, εικόνες και παιχνίδια. Ο κύριος μας εξήγησε πώς να τους χρησιμοποιούμε και να τους κλείνουμε. Μόλις πήγα σπίτι μου έβαλα πολλά τραγούδια, εικόνες και παιχνίδια. Όλο το βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ επειδή φοβόμουνα να μην πάθει τίποτα. Είμαι πολύ χαρούμενη επειδή μπορέσαμε να αγοράσουμε αυτούς τους καταπληκτικούς υπολογιστές. Καληνύχτα αγαπημένο μου ημερολόγιο.
Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009
Σήμερα είναι μια ξεχωριστή ημέρα. Ο κύριος μας έδειξε πως να γράφουμε ένα κείμενο στον υπολογιστή. Μας είπε μάλιστα πώς πρέπει να καθόμαστε ολοήμερο για να εξασκηθούμε στους υπολογιστές. Η κυρία Τζένη μας είπε ότι οι υπολογιστές δεν είναι μόνο για παιχνίδι ή να βάζουμε τραγούδια αλλά τους πήραμε για ένα συγκεκριμένο λόγο. Το μάθημα τώρα είναι πιο διασκεδαστικό και οι ώρες περνάνε χωρίς να τις καταλαβαίνουμε. Ο κύριος είναι πολύ καλός και πιστός στις υποσχέσεις του. Δεν θα τον ξεχάσω ποτέ. Εγώ προσωπικά τον βλέπω σαν δεύτερο μπαμπά μου. Καληνύχτα αγαπημένο μου ημερολόγιο.
Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009
Σήμερα είναι μια νέα ημέρα. Στην τάξη ξεκινήσαμε να κάνουμε μάθημα με τους υπολογιστές. Είναι πολύ ωραία! Εγκαταστήσαμε το ΟΡΕN OFFICE και μπορούμε να γράφουμε ότι θέλουμε. Ο κύριος μας έχει μάθει πολύ καλά και σημαντικά πράγματα. Εμείς τα παιδιά δεν θέλουμε να βγαίνουμε έξω όταν χτυπάει το κουδούνι, επειδή θέλουμε να είμαστε κοντά τους συνέχεια. Το μάθημα τώρα είναι πιο διασκεδαστικό επειδή δεν έχουμε βιβλία και μολύβια. Η τάξη τώρα είναι πιο όμορφη από πριν που είχαμε τα βιβλία.
Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009
Σήμερα η Διευθύντρια μας πληροφόρησε πως θα έρθει ο Σχολικός Σύμβουλος και ο Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας. Όταν το μάθαμε φοβηθήκαμε λίγο. Μόλις μπήκαν μέσα στην τάξη ενθουσιάστηκαν, δεν περίμεναν να δούνε κάτι τέτοιο. Την ώρα που ήρθαν κάναμε Ιστορία. Ο κύριος μας έκανε ερωτήσεις και εμείς δεν θυμόμασταν να απαντήσουμε από αμηχανία. Ο Σύμβουλος μας είπε ότι το μάθημα που κάνουμε με τους υπολογιστές είναι καταπληκτικό. Πιστεύω ότι αυτοί οι κύριοι είναι πολύ καλοί, γιατί τους άρεσε που κάνουμε μάθημα με τους υπολογιστές, ενώ σε μερικούς δεν τους αρέσει.
Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009
Σήμερα είναι μια καταπληκτική ημέρα διότι θα έρθει ο Δήμαρχος να μας δει πως δουλεύουμε με τους υπολογιστές και να τον ευχαριστήσουμε που μας έδωσε ένα χρηματικό ποσό για να αγοράσουμε αυτούς τους υπολογιστές. Ο κύριος μας είπε από χθες να φέρουμε σπιτικά γλυκά, τσίπουρο και κρασί για να του φτιάξουμε ένα ωραίο καλάθι. Μόλις ήρθε σηκωθήκαμε όλοι επάνω για να τον υποδεχτούμε και να τον ευχαριστήσουμε. Του είπαμε να καθίσει να παρακολουθήσει πώς κάνουμε το μάθημα με τους υπολογιστές. Ο κύριος μας του πρόσφερε αυτό το ωραίο καλάθι που είχαμε φτιάξει. Μας είπε ότι είναι πολύ ωραία να κάνεις μάθημα με τους υπολογιστές και πως έχουμε ένα πολύ καλό δάσκαλο. Ο κύριος Δήμαρχος είναι ένας καλός άνθρωπος που κρατάει πάντα το λόγο του γι' αυτό και του προσφέραμε αυτό το πανέμορφο καλάθι με αυτά τα ωραία γλυκίσματα.
Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα ήταν μια καταπληκτική ημέρα επειδή ο κύριος μας έδειξε πως να φτιάχνουμε πίνακες. Όλα τα παιδιά προσπαθούμε κάθε μέρα να μαθαίνουμε περισσότερο τον υπολογιστή, γιατί τώρα αυτός θα είναι η κινητήρια δύναμη η οποία θα μας οδηγεί για να κάνουμε τα μαθήματά μας. Όσο οι μέρες περνούνε, τα συναισθήματα χαράς και αισιοδοξίας γίνονται όλο και πιο πολλά, γιατί σήμερα μας ήρθε και ο πρώτος εκτυπωτής. Πιστεύω ότι η κάθε ημέρα που περνάει αυτό το αντικείμενο (που έχουμε ανταλλάξει με τα βιβλία τα μολύβια και τα τετράδια) που έχουμε απέναντι μας θα δένεται όλο και περισσότερο μεταξύ μας. Αρχίζω να αισθάνομαι και να πιστεύω το πόσο πολύ, ο δάσκαλός μου προσπαθεί να μας βοηθήσει για να εμπεδώσουμε όλα αυτά τα οποία για μας ήτανε άγνωστα. Κύριε Μανώλη πιστεύω ότι στο τέλος της σχολικής χρονιάς θα επιβραβευτείτε για όλα αυτά που μας μάθατε κοπιάζοντας.
Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα είναι μια ξεχωριστή ημέρα γιατί έχω τα γενέθλιά μου και θα τα κάνω στο σχολείο. Μόλις πήγα τα παιδιά μου είπανε χρόνια πολλά και μου έδωσαν πολλά δώρα. Ο κύριος μας είπε ότι έπρεπε να φύγει να πάει στην Κρήτη για ένα προσωπικό ραντεβού. Ο κύριος σήμερα δεν μας έδειξε πολλά πράγματα γιατί έπρεπε να φύγει. Ο κύριος μας είναι πολύ καλός επειδή έπρεπε να κάνει μάθημα και εδώ αλλά έπρεπε να φύγει. Στο τέλος της χρονιάς πρέπει να του πάρουμε ένα καλό δώρο.
Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα δεν κάναμε μάθημα με τους υπολογιστές διότι ο κύριος μας δεν θα έρθει γιατί πήγε στην Κρήτη. Η κυρία Τζένη μας έκανε μάθημα και μας είπε ούτε αύριο θα έρθει. Της είπαμε να μας πάει εκδρομή αλλά επειδή είχε υγρασία δεν μας πήγε. Της είπαμε να μας πάει αύριο και μας είπε ότι θα δούμε. Όταν δεν είναι ο κύριος μας στο σχολείο δεν πάει καλά ημέρα. Όταν είναι ο κύριος μας στο σχολείο δεν φέρνουμε τα βιβλία αλλά τους υπολογιστές. Πιστεύω την Παρασκευή να έρθει και να φέρουμε τους υπολογιστές.
Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα δεν πήγα σχολείο γιατί ήμουνα άρρωστη. Πήρα τηλέφωνο να μάθω τα μαθήματα στη φίλη μου τη Σταθούλα και μου είπε ότι δεν κάνανε μάθημα γιατί πήγαν εκδρομή. Στεναχωρήθηκα λιγάκι που δεν πήγα και εγώ εκδρομή. Πρέπει να γίνω καλά για να πάω τη Δευτέρα στο σχολείο. Δεν πειράζει που δεν πήγα, θα πάω την άλλη φορά.
Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009
Ούτε σήμερα πήγα σχολείο γιατί είμαι άρρωστη. Το βράδυ με πήρε τηλέφωνο η μαμά της Ιωάννας και μου είπε ότι αύριο να μην πάω σχολείο γιατί η κυρία Τζένη ήταν άρρωστη. Το απόγευμα με πήρε η φίλη μου η Σταθούλα για να μου πει τι κάνω και μου είπε γιατί δεν πήγα σχολείο σήμερα και της είπα ότι με πήρε χθες το βράδυ η μαμά της Ιωάννας και μου είπε να μην πάω σχολείο αύριο γιατί η κυρία Τζένη ήταν άρρωστη. Μου λέει ότι και αυτή την πήραν τηλέφωνο αλλά το πρωί την ειδοποίησε η αδερφή της και της είπε ότι έχουμε. Της λέω κάνατε μάθημα και μου λέει ότι χωριστήκαμε σε άλλες τάξεις. Η Σταθούλα ήταν πολύ στεναχωρημένη που έγινε αυτό το γεγονός. Θέλω να πιστεύω ότι την Δευτέρα θα πάω και θα είναι και ο κύριος.
Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα δεν πήγα στο σχολείο γιατί ήμουνα άρρωστη. Από ότι μου είπε η φίλη μου η Σταθούλα μόλις έφευγαν τους ειδοποίησαν ότι θα έρθουν το ALFA και το ANT1 .Η Σταθούλα ήτανε πολύ χαρούμενη γιατί της πήραν συνέντευξη. Όταν την πήρα τηλέφωνο για τα μαθήματα μου είπε όλα αυτά: ότι ήρθαν τα κανάλια και πήραν συνεντεύξεις από όλα τα παιδιά. Χάρηκα πάρα πολύ και ιδιαίτερα για τη Σταθούλα γιατί είναι κολλητή μου. Πιστεύω ότι αύριο θα είμαι καλύτερα και θα έρθουν και άλλα κανάλια και μπορεί να μου πάρουν κι εμένα συνέντευξη.
Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη γιατί θα πάω σχολείο. Όταν πήγα ήταν εκεί το κανάλι της NET και έπαιρνε συνέντευξη από τη Σταθούλα και το Σπύρο. Μόλις μπήκα μέσα στην τάξη έβγαλα τον υπολογιστή μου και πήγα στο μάθημα το οποίο βρισκόταν τα παιδιά. Όταν τελείωσε να παίρνει συνεντεύξεις από αυτά τα δύο παιδιά, ξεκίνησε να παίρνει από όλους και πήρε και από εμένα. Μόλις βγήκαμε στο διάλειμμα μας ειδοποίησαν ότι θα έρθει ΕΡΤ3. Μόλις ήρθαν φέρανε μία τηλεόραση γιατί βγήκαμε σε ζωντανή σύνδεση. Ο κύριος αυτός πήρε συνέντευξη από μερικά παιδιά και από εμένα, μόλις τελείωσε και αυτός ο κύριος ρωτήσαμε τον κύριο μας αν θα έρθουν και άλλα κανάλια και μας είπε όχι. Εκείνη την ώρα που κάναμε γαλλικά χτύπησε η πόρτα είπαμε παρακαλώ και ήταν το ASTRA. Ήρθαν να μας πάρουν συνέντευξη. Αυτή η κυρία ξεκίνησε πρώτα από εμένα. Όταν ξεκίνησε από εμένα ένιωσα πολύ χαρούμενη διότι δεν είχα ξαναβγεί ποτέ στην τηλεόραση. Μόλις με είδα στην τηλεόραση συγκινήθηκα.
Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα πρέπει να ασχοληθούμε λίγο με τα μαθήματα. Ο κύριος μας σήμερα μας είπε ότι σήμερα θα βάλουμε Internet χάρηκα πάρα πολύ. Μπορούμε να μπαίνουμε στο Internet και να κατεβάζουμε εικόνες, παιχνίδια και τραγούδια. Ούτε σήμερα κάναμε μάθημα γιατί ο κύριος μας έβαλε win xp και μέχρι να τα συνηθίσουμε μας πήρε όλη η ημέρα. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που έχουμε Internet διότι μπορούμε να μπαίνουμε και να βλέπουμε τα πάντα εκτός από αυτά που δεν πρέπει.
Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα κάναμε πολύ λίγο μάθημα γιατί ασχολιόμασταν συνέχεια με τους υπολογιστές. Τώρα το μάθημα με τους υπολογιστές γίνεται πιο διασκεδαστικό που δεν θέλουμε να βγαίνουμε στα διαλείμματα. Νιώθω πολύ ωραία που κάναμε μάθημα με τους υπολογιστές. Το μάθημα τώρα γίνεται πιο ωραία μου αρέσει πάρα πολύ.
Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα κάναμε κανονικά το μάθημα μας, δεν ασχοληθήκαμε καθόλου με τους υπολογιστές, και έτσι μπήκαμε στο ρυθμό του υπολογιστή.
Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα ήταν μία ξεχωριστή ημέρα διότι ο κύριος μας μας έμαθε να φτιάχνουμε ένα Υπολογιστικό φύλλο. Το Υπολογιστικό φύλλο είναι ένας πίνακας που μπορείς να γράψεις τη προπαίδεια ή ότι άλλο θέλεις. Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο μας έστειλε τα καινούρια βιβλία που θα μπορούμε να γράφουμε επάνω γιατί αυτά τα βιβλία που έχουμε τώρα δεν μπορείς να γράψεις επάνω γι' αυτό και ανοίγουμε ένα Writer. Σήμερα ο κύριος κάλεσε τους γονείς μας για να τους μιλήσει για το Internet που πρέπει να έχουμε στο σπίτι μας. Ρωτήσαμε τον κύριος μας μέχρι πότε θα συνεχιστεί το ολοήμερο και μας απάντησε μέχρι να μάθουμε να τους χειριζόμαστε. Του χρόνου θα συνεχιστεί το έργο αυτό που έχουμε αρχίσει δηλαδή τα Σαββατοκύριακα θα μας μαθαίνει πως να χειριζόμαστε τους υπολογιστές πιο καλύτερα. Μου αρέσει πολύ αυτή η ιδέα γιατί θα μαθαίνουμε πιο πολύ τους υπολογιστές.
Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη διότι μας επισκέφτηκε ένας πολύς καλός κύριος από το Πανεπιστήμιο της Αθήνας για δει πως κάνουμε μάθημα με τους υπολογιστές. Από εδώ και πέρα θα έρχονται και άλλοι άνθρωποι από τα Πανεπιστήμια άλλων περιοχών. Θα ήθελα πάρα πολύ να έρθουν και άλλοι άνθρωποι για να μας δουν πως κάνουμε μάθημα με τους υπολογιστές. Ο κύριος σήμερα έβγαλε τρία ημερολόγια στο Internet για να μπαίνει όποιος θέλει να δει τι γράφουμε ή πως περνάνε οι ημέρες κάνοντας μάθημα με τους υπολογιστές. Μου άρεσε πολύ η ιδέα να κατεβάσουμε στο Internet τα ημερολόγια μας που γράφουμε κάθε μέρα και θέλουμε να τα δείχνουμε στο Internet, ήταν καταπληκτική αυτή η ιδέα. Θα ήθελα πάρα πολύ να ήμουνα πέμπτη δημοτικού και να παίρναμε τότε τους υπολογιστές για να τους έχουμε και στην έκτη δημοτικού.
Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα ήταν μία ξεχωριστή ημέρα διότι ο κύριος μας είπε ότι δεν θα κάνουμε μάθημα μόνο μέσα στην τάξη αλλά και θα βγαίνουμε και έξω. Μου άρεσε πολύ αυτή η ιδέα γιατί θα βλέπουμε πως κάνουμε μάθημα με τους υπολογιστές και έξω. Σήμερα ξαναμπήκαμε στο Internet και κατεβάσαμε διάφορες εικόνες. Θα ήθελα πάρα πολύ να έχουμε Internet και στο σπίτι γιατί θα μπορούμε να στέλνουμε e-mail o ένας στον άλλο.
Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα είμαι πολύ δυστυχισμένη γιατί από μερικά παιδιά οι υπολογιστές χάλασαν. Της Ελευθερίας χάλασε και το δικό της Laptop και πήρε το Laptop του σχολείου για να μπορέσει να κάνει τα μαθήματα, ενώ από τα άλλα παιδιά τους τα έφτιαξε ο κύριος. Στεναχωρήθηκα λίγο επειδή όσα είχαν γράψει διαγράφηκαν και έπρεπε να τα ξαναγράψουν από την αρχή. Η Ελευθερία ρώτησε τον κύριο εάν φταίει αυτή, ο κύριος της απάντησε εάν έκανε κάποιο θόρυβο το τροφοδοτικό εάν δεν έκανε έφταιγε η πρίζα. Σήμερα ο κύριος μας έδειξε πώς να μπαίνουμε μέσα στα αρχεία κάποιου συμμαθητή μας και να παίρνουμε κάποια αρχεία που μας αφήνουν. Θα ήθελα πάρα πολύ να της δώσω τον δικό μου υπολογιστή αλλά δεν γίνετε. Ο κύριος μας είναι πολύ καλός μάστορας γιατί ξέρει απέξω τα πάντα από τους υπολογιστές.
Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα ήταν μία ενδιαφέρουσα ημέρα διότι απεγκαταστήσαμε το Open Office, μόνοι μας αλλά και με λίγη βοήθεια του κύριο μας. Μας είπε ότι δεν πρέπει να μας βοηθάει συνέχεια γιατί δεν θα μάθουμε να κάνουμε τίποτα μόνοι μας. Ο κύριος μας είπε ότι κάποιος ανιψιός του μπήκε στο Internet και μας έγραψε ένα κείμενο που μιλούσε για το έργο που έχουμε δημιουργήσει και ότι είναι πολύ ενδιαφέρον που κάναμε ένα τέτοιο πράγμα. Ντρέπομαι λίγο γιατί όλα αυτά που γράφουμε μέσα στο ημερολόγιό μας θα τα βλέπει όλος ο κόσμος .Θα ήθελα πάρα πολύ όλα τα σχολεία σε όλον τον κόσμο να κάνουν μάθημα με τους υπολογιστές ακόμη και στα Γυμνάσια και στα Λύκεια.
Δεύτερα 23 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα δεν πήγα σχολείο διότι χιόνιζε και ο δάσκαλος μας δεν μπορούσε να έρθει. Μου αρέσει πολύ το χιόνι διότι παίζω συνέχεια.
Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα έχουμε σχολείο αλλά δεν θα πάω γιατί η κυρία Τζένη μου είπε να μην πάω επειδή μένω πολύ ψηλά και δεν θα μπορούσα να κατεβάσουν οι γονείς μου ούτε στη στάση αλλά ούτε και στο σχολείο διότι ο δρόμος ήτανε κλειστός.
Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009
Ούτε και σήμερα θα πάω σχολείο γιατί ο κύριος μας θα απεργήσει.
Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα είχαμε σχολείο. Μερικά παιδιά που έχουν αντικαταστήσει τα Windows 7 δεν είχαν το Mozilla Firefox και τον πήραν από τον κύριο και τον εγκατέστησαν στον δικό τους υπολογιστή.
Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009
Το σχολείο μας σήμερα διοργανώνει ένα αποκριάτικο πάρτι. Ο κύριος μας είχε πριν από πολλές ημέρες ότι θα έρθουνε κάτι κύριοι να μας μιλήσουν για την αρχιτεκτονική του Πηλίου και κάτι άλλοι για το περιβάλλον. Ο κύριος Νικόλαος Λιμπερίδης ήτανε ο κύριος που μας μίλησε για την αρχιτεκτονική του Πηλίου επειδή με αυτό το θέμα θα ασχοληθούμε φέτος στην Ευέλικτη Ζώνη. Δεν μου άρεσε που χάσαμε το πάρτι αλλά μάθαμε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα που δεν τα ξέραμε και ας ζούμε στο Πήλιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου