20/2/09

Ελευθερία

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009
Σήμερα ήρθε η Κ. Τζένη και μας έφερε την εφημερίδα της Θεσσαλίας και μας είπε ότι είμαστε μέσα στην εφημερίδα. Χάρηκα πάρα πολύ γιατί έγραφε καλά πράγματα για εμάς αλλά και για τον δάσκαλο, επίσης βάλαμε τον ορθογραφικό κανόνα. Περάσαμε πολύ καλά όπως πάντα περνάμε καλά, με αυτόν τον κύριο που έχουμε δεν γίνετε να μην περνάμε καλά. Καλή νύχτα και όνειρα γλυκά!!!
Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009
Σήμερα πέρασα πολύ καλά, παίξαμε και βάλαμε τα μαθήματα, γελάσαμε με την καρδιά μας. Θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ το κύριο μας, γιατί αυτός ο κύριος είναι τέλειος και ας μας μαλώνει καμιά φορά. Το μάθημα με τους υπολογιστές είναι ΤΕΛΕΙΟ. Αυτό το Σαββατοκύριακο θέλω να διαβάσω για να είμαι τέλεια στο σχολείο. Αυτά αγαπημένο μου ημερολόγιο!!!!!!!

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009
Αγαπητό μου ημερολόγιο σήμερα ήρθαν τα κανάλια και μας πήραν συνέντευξη. Μου πήραν και εμένα συνέντευξη και ντράπηκα πάρα πολύ, με έδειξαν και κοντινό πλάνο. Νομίζω ότι δεν ήμουν και πάρα πολύ καλή, αλλά η μαμά μου είπε ότι ήμουν καλή.
Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009
Αγαπημένο ημερολόγιο σήμερα βάλαμε το internet και χαρήκαμε πάρα πολύ όλοι. Μπήκαμε και σερφάραμε και περάσαμε πολλές φωτογραφίες και άλλα πολλά. Ο κύριος μας είπε ότι το internet θα το πληρώνουμε αλλά είναι μόνο 17€, ευτυχώς δηλαδή για τι άμα ήταν πιο πολλά θα ήταν δύσκολο. Είναι όλα καταπληκτικά και γι αυτό πρέπει να ευχαριστήσουμε τον κύριο γι αυτό που έκανε και κάνει για εμάς.
Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009
Αγαπητό μου ημερολόγιο σήμερα βάλαμε το Office και είμαι πολύ ευχαριστημένη, οι ώρες περνάνε γρήγορα και πολύ ευχάριστα. Στην τάξη μαθαίνουμε πολλά και καλά πράγματα μέσο Intranet !!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου