20/2/09

Σπύρος

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009.
Χθες το πρωί ήταν η πιο όμορφη μέρα της ζωής μου. Πήραμε τους υπολογιστές και αισθάνθηκα πολύ ωραία γιατί θα είχα ένα υπολογιστή δικό μου. Ο κύριος Μανόλης μας εξήγησε πώς να τους λειτουργούμε για να κάνουμε μάθημα. Μου άρεσε το μάθημα με τους υπολογιστές ήταν πιο ενδιαφέρον. Όλο το βράδυ έπαιζα με τον υπολογιστή και δεν τον άφηνα να κρυώσει. Αυτή τη μέρα δεν θα την ξεχάσω ποτέ θα την θυμάμαι για πάντα.
Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009.
Σήμερα το πρωί ήμουν χαρούμενος γιατί θα έρχονταν τα ξαδέρφια μου. Η χαρά μου κόπηκε όταν έκανα αγγλικά το μεσημέρι. Το βράδυ φάγαμε όλοι μαζί στης γιαγιάς το σπίτι και παίξαμε χαρτιά. Παίξαμε όλο το βράδυ.
Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009.
Σήμερα το πρωί μόλις ξύπνησα, άνοιξα τον υπολογιστή και άρχισα να παίζω. Τα παιχνίδια ήταν τόσα πολλά που η ώρα πέρασε και πήγε μεσημέρι. Δεν κατάλαβα πώς πέρασε η ώρα. Το απόγευμα έγραψα μια εργασία για το σχολείο. Ο υπολογιστής μου ζεστάθηκε και των έκλεισα. Ανυπομονώ να έρθει η άλλη μέρα για να ξανανοίξω τον υπολογιστή.
Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009.
Σήμερα μετά το πρωινό αποφασίσαμε να πάμε μία βόλτα στην εξοχή και πήρα το λάπτοπ μαζί μου. Πήγαμε για να μαζέψουμε λουλούδια. Η μέρα ήταν ηλιόλουστη και κατάλληλη για περίπατο. Περπατήσαμε πολλά χιλιόμετρα και γυρίσαμε πεινασμένοι. Ο πατέρας μου είχε τηγανίσει φαγητό για να φάμε. Το απόγευμα τους αποχαιρετίσαμε για να πάνε σπίτι τους. Μου άρεσε πολύ αυτή η μέρα και θα το ξανακάνουμε.
Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009.
Σήμερα ξύπνησα με χαρά όπως πάντα γιατί θα κάναμε μάθημα με τα λάπτοπ. Σήμερα θα γράφαμε μια έκθεση και ανησυχούσα γιατί φοβόμουν μην κάνω κανένα λάθος και χαλάσει ο υπολογιστής. Μόλις γύρισα από το σχολείο άρχισα το διάβασμα. Μου άρεσε που έγραψα ένα κείμενο στον υπολογιστή. Δεν μου φάνηκε δύσκολο.
Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009.
Σήμερα διαβάσαμε ένα μάθημα στη γλώσσα. Δεν μου φάνηκε και πολύ δύσκολο. Είναι εύκολο να διαβάζεις στον υπολογιστή και πιο ενδιαφέρον το μάθημα. Θέλω να κάνω συνέχεια μάθημα με τον υπολογιστή.
Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009.
Σήμερα κάναμε μάθημα με τους υπολογιστές. Γράψαμε το ημερολόγιο στο σχολείο και διάβασε το κάθε παιδί το δικό του. Είναι ωραία να γράφεις και να διαβάζεις στον υπολογιστή. Σήμερα μου άρεσε το μάθημα πολύ.
Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009.
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σήμερα μας επισκέφτηκε ο Δήμαρχος για να τον ευχαριστήσουμε για τα λάπτοπ. Του δείξαμε τα λάπτοπ και με ποιόν τρόπο θα γίνετε το μάθημα. Του δώσαμε ένα καλάθι με σπιτικά γλυκά και άλλα διάφορα. Έφυγε πολύ ευχαριστημένος και μάλλον το πρόγραμμα αυτό θα συνεχιστεί και του χρόνου.
Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009.
Σήμερα διαβάσαμε Ιστορία και λύσαμε ασκήσεις στα λάπτοπ. Μας έβαλε δουλειά για το σπίτι αλλά εμείς τα λύσαμε στο ολοήμερο. Είναι ωραία να μένουμε στο ολοήμερο γιατί δουλεύουμε ομαδικώς.
Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009.
Σήμερα δεν ήταν τόσο καλή η μέρα γιατί ένας συγγενής του κυρίου είναι βαριά άρρωστος και έφυγε βιαστικά για την Κρήτη. Ευχόμαστε να πάνε όλα καλά.
Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009.
Σήμερα είναι Δευτέρα και έχω αγωνία γιατί θα ερχότανε δυο κανάλια από την τηλεόραση. Ήρθε το ΑΝΤ 1 και το ΑΛΦΑ. Μας πήραν κάποια πλάνα και μας έκαναν κάποιες ερωτήσεις. Το βράδυ θα δω την τάξη μου στην τηλεόραση, έχω αγωνία. Σήμερα στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ είδαμε και την τάξη μας με την επικεφαλίδα ΜΙΑ TECH Στ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009.
Σήμερα είναι η πιο όμορφη μέρα της ζωής μου. Έχω αγωνία γιατί θα έρθουν τα κανάλια και ανησυχώ να μην κάνω κανένα λάθος. Είχαμε ζωντανή σύνδεση με την ΝΕΤ και την ΕΤ 3. Μας πήρε κάποια πλάνα και το ΑΣΤΡΑ. Εγώ μίλησα και στα τρία κανάλια. Αυτή την μέρα δεν θα την ξεχάσω ποτέ.
Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009.
Σήμερα ήταν μία ήρεμη μέρα. Κάναμε πάρα πολλά μαθήματα στους υπολογιστές. Ένιωθα κουρασμένος και ευτυχώς που δεν καθίσαμε στο ολοήμερο.
Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009.
Σήμερα συνδεθήκαμε όλοι με το INTERNET. Ήταν τέλειο. Μπήκαμε και στο GOOGLE εκεί είδαμε πολλά και διάφορα πολύ ενδιαφέροντα. Μακάρι να είχα και στο σπίτι μου INTERNET
Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου2009.
Χαίρομαι γιατί είναι Παρασκευή και είναι η πιο ωραία μέρα της εβδομάδας. Οι μέρα μας σήμερα ήταν γεμάτη ανακαλύψεις στο INTERNET. Οι γονείς μου θα πάνε Αθήνα αυτό το Σαββατοκύριακο και εγώ θα πάω στην γιαγιά μου. Θα πάρω και το λάπτοπ μαζί μου για να παίξω παιχνίδια.
16 Φεβρουαρίου 2009.
Σήμερα ο κύριος μας αγόρασε τρία router για την κάθε ομάδα να μπαίνουμε στο Internet. Είχαμε και άλλες εκπλήξεις. Μας έστειλαν το καινούριο πρόγραμμα windows 7. Μας έστειλαν και τα βιβλία που μπορούμε να γράφουμε μέσα.
17 Φεβρουαρίου 2009.
Σήμερα είχα πολλές ασκήσεις στην γλώσσα και τέλειωσα το βράδυ. Παρόλο που κοιμήθηκα αργά και ήμουν κουρασμένος το διασκέδασα γιατί ασχολήθηκα πολύ με το laptop.
18 Φεβρουαρίου 2009.
Σήμερα είχα ασκήσεις μαθηματικά αλλά τις έκανα στο τετράδιο γιατί μου χάλασε το laptop και δεν άνοιγε. Είχε πάρει ένα ιό. Στεναχωρήθηκα γιατί νόμιζα πώς το χάλασα εγώ.
19 Φεβρουαρίου 2009.
Σήμερα μόλις πήγα στο σχολείο έδωσα το laptop μου στον κύριο να μου το φτιάξει. Ο κύριος μου είπε πως έχει ιό και έχει χαλάσει ο υπολογιστής. Μου είπε ότι πρέπει να τον ξαναφτιάξει από την αρχή. Στενοχωρήθηκα που μου χάλασε ο υπολογιστής. Ευτυχώς ο κύριος με τις γνώσεις που έχει μου τον έφτιαξε και μου έβαλε τα vista.
20 Φεβρουαρίου 2009.
Σήμερα ο κύριος μας έβαλε το office για να μπορούμε να γράφουμε καλυτέρα κείμενα με ευκολία. Ο κύριος πέρασε και σε ένα συμμαθητή μου τα windows 7. Λυσσάμε και ασκήσεις μαθηματικών στο laptop.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου