21/2/09

Σταθούλα

ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Με λένε Σταθούλα, είμαι 12 ετών και μένω στον Κισσό. Η δεύτερη κολλητή μου φίλη είναι η Μαρίνα γιατί ο πρώτος είναι το laptop. Από την στιγμή που το έπιασα στα χεριά μου τρελάθηκα, είναι τέλειο. Έχω δεθεί μαζί του.
Τρίτη 27/1/09
Σήμερα το πρωί ξύπνησα πολύ χαρούμενη γιατί θα περνούσαμε μέσα στο laptop το office που θα ήταν μεγάλη επιτυχία για εμένα αλλά και για τους συμμαθητές μου. Ήταν πήγα στο σχολείο ανυπομονούσα να μπω μέσα στη τάξη για να αρχίσει το μάθημα που όλοι ανυπομονούσαμε. Ήταν τέλειο!!!! Α, και το καλύτερο δεν σας το' πα ακόμα: μας είπαν ότι σε λίγες ημέρες θα έχουμε και (ασφαλές INTERNET) θα μπορώ να σερφάρω με άνεση!!!!
Τετάρτη 28/1/2009
Σήμερα κάναμε για πρώτη φορά κανονικό μάθημα με το laptop, ήταν κάτι το διαφορετικό. Μπορούσαμε να έχουμε έναν φάκελο που θα είχε τα βιβλία και έναν φάκελο που μπορούσαμε να γράφουμε τις απαντήσεις από τις ασκήσεις του βιβλίου. Η μεγάλη έκπληξη για εμένα αλλά και για τους συμμαθητές μου ήταν ότι μας έδειξε η εφημερίδα “ΘΕΣΣΑΛΙΑ” και να δεις τι καλά πράγματα έλεγε για εμάς αλλά και για τον δάσκαλο μας. Δεν φαντάζεσαι! Όταν κάνουμε μάθημα με τα λάπτοπ οι ώρες περνάνε διαφορετικά!!!
Πέμπτη 29/1/2009
Σήμερα ήταν μια πολύ ξεχωριστή ημέρα για εμένα γιατί ήρθε ο δήμαρχος και είδε την πρόοδο μας. Εμείς για να τον ευχαριστήσουμε φτιάξαμε ένα πολύ όμορφο και περιποιημένο καλάθι. Έκτος από τον δήμαρχο ήρθε και η μαμά της Δήμητρας και καλή φίλη της μαμάς μου, κ. Κατερίνα, που μας βιντεοσκόπησε με την κάμερα εν ώρα μαθήματος και το βίντεο θα το στείλει στον κ. Σιούφα!!!
Δευτέρα 2/2/2009
Σήμερα δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο η μέρα μας. Κάναμε κανονικά μάθημα με τα λάπτοπ, εκτός από το ότι μας έμαθε ο κύριος να μπαίνουμε σε κάτι προγράμματα και να ομορφαίνουμε το κείμενό μας!!!
Τρίτη 3/2/09
Σήμερα αντιμετώπισε όλη η τάξη πρόβλημα στη γλώσσα γιατί ο δάσκαλος μας έβαλε ένα πολύ μεγάλο κείμενο. Οι ώρες πέρασαν γρήγορα και δεν κατάλαβα πότε έφτασε η ώρα του ολοήμερου κατά την οποία περάσαμε πολύ ωραία γιατί γιορτάσαμε τα γενέθλια της Μαρίνας. Ο δάσκαλός μας έλειπε γιατί του έτυχε κάτι και έφυγε για την Κρήτη για τις επόμενες τρεις μέρες.
Δευτέρα 9/2/09
Η μέρα κυλούσε φυσιολογικά μέχρι που ήρθε η ώρα να φύγουμε. Ο δάσκαλος δεν μας άφησε να φύγουμε γιατί θα ερχόταν τα κανάλια και έπρεπε να είμαστε εκεί. Ήρθαν λοιπόν δημοσιογράφοι από τον ΑΛΦΑ και τον ΑΝΤ1 και μας πήραν συνέντευξη σχετικά με την υπέροχη ηλεκτρονική τάξη που δημιουργήσαμε.
Τρίτη 10/2/09
Σήμερα ήρθαν και άλλα κανάλια όπως το ΝΕΤ, ΕΡΤ3 και ΑΣΤΡΑ. Ήτανε λίγο κουραστική αλλά ευχάριστη ημέρα. Οι καλύτεροι δημοσιογράφοι ήταν αυτοί της ΝΕΤ που ήταν καλοί και ευγενικοί μαζί μας, αλλά και με τους υπόλοιπους περάσαμε πολύ καλά.
Τετάρτη 12/2/09
Σήμερα η μέρα κυλούσε κανονικά ώσπου ο κύριος Μανώλης μας έφερε τα καλώδια για το ομαδικό Internet. Όλοι μαζί συνδέσαμε τα καλώδια και μετά από ώρα όλοι είχαμε ταχύτατη σύνδεση στο Internet. Ο κύριος λέει ότι πάει σφαίρα.
Πέμπτη 13/2/09
Σήμερα η μέρα πέρασε γρήγορα. Ασχοληθήκαμε αρκετά με το INTERNET, μιλήσαμε για αυτό και μετά κάναμε ιστορία. Η αλήθεια είναι ότι είχα φοβερό πονοκέφαλο αλλά πέρασα ωραία!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου