17/2/09

Δήμητρα

Πέμπτη 22/1/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη γιατί παραλάβαμε τα laptop όταν τα ξετυλίξαμε ουρλιάζαμε λες και δεν είχαμε τέτοια. Ήταν φανταστικά, εμείς είμασταν προετοιμασμένοι δηλαδή: φέραμε φλασάκια και I-pod, MP3 και φλασάκια για να περάσουμε εικόνες παιχνίδια βίντεο και διάφορα άλλα αρχεία. Περάσαμε υπέροχα πάντως όταν περνάς καλά η ώρα περνάει πολύ γρήγορα που δεν την καταλαβαίνεις!!!!!!!!!!!! Αυτά για σήμερα!!!!!!!!!
Παρασκευή 23/1/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο είμαι πολύ χαρούμενη που πήραμε τα laptop, σήμερα προσπαθήσαμε να περάσουμε το Linux αλλά δεν τα καταφέραμε. Linux είναι ένα πρόγραμμα που είναι καλύτερο από το Microsoft office Word. Επίσης σήμερα περάσαμε τα βιβλία και έτσι το μάθημα ήταν πολύ ωραίο!!!!!!!!!!!!!! Παίξαμε παιχνίδια και ακούσαμε μουσική. Περάσαμε υπέροχα , ήταν φανταστικό το μάθημα σήμερα!!!!!!!!!
Δευτέρα 26/1/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα κάναμε αρκετά μαθήματα στον υπολογιστή και ήταν πολύ ωραία. Σήμερα μείναμε πρώτη μέρα ολοήμερο φάγαμε και κάναμε πολλές ρυθμίσεις στον υπολογιστή. Ο κύριος Μανώλης μας έδειξε να γράφουμε στο WORD και περάσαμε υπέροχα το μάθημα με τους υπολογιστές είναι υπέροχο και θα ήταν πολύ καλό να το κάνουν και άλλα σχολεία.
Τρίτη 27/1/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα αντικαταστήσαμε το MICROSOFT WORD με το OPEN OFFICE το οποίο είναι ένα πρόγραμμα που γράφουμε κείμενα ασκήσεις και εργασίες από τα βιβλία. Σήμερα ο κύριος ανακάλυψε ότι το φλασάκι μου έχει ιό. Ευτυχώς τον διέγραψε με ένα ειδικό πρόγραμμα που έχει στον δικό του υπολογιστή. Πάλι καθίσαμε ολοήμερο και κάναμε τα μαθήματα που μας έβαλε ο δάσκαλος για το σπίτι.
Τετάρτη28/1/09
Καλά αγαπημένο μου ημερολόγιο όλη τη εβδομάδα και το μήνα αλλά και όλο το χρόνο θα είμαι χαρούμενη, δεν χρειάζεται να στο λέω συνέχεια!!! Είναι σαν όνειρο που κάνουμε μάθημα με laptop είναι φανταστικά δεν μπορώ να στο εξηγήσω καλύτερα!!! Ευτυχώς είναι αλήθεια!!! Περνάμε πολύ καλά και αύριο θα έρθει ο δήμαρχος και θα του φτιάξουμε ένα καλάθι με διάφορα σπιτικά προϊόντα!!! Ανυπομονώ να έρθει η μέρα αύριο!!!
Παρασκευή 29/1/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σήμερα μας επισκέφτηκε ο Δήμαρχος, κ. Κωνσταντίνος Λεβέντης, για να δει πώς τα πηγαίνουμε με τους υπολογιστές και πώς εργαζόμαστε πάνω σε αυτούς ( ο δήμος μας χρηματοδότησε για την αγορά τους με περισσότερο από το μισό ποσό ). Τον καλωσορίσαμε στην τάξη μας και του προσφέραμε ένα καλάθι με σπιτικά προϊόντα που χάρηκε πολύ όταν το είδε. Η επίσκεψη του κυρίου Δήμαρχου ήταν πολύ ευχάριστη, αν και έμεινε λίγο μαζί μας λόγω υποχρεώσεων του, και του δώσαμε ένα βίντεο με την πρόοδο της τάξη μας με τους υπολογιστές για να το παραδώσει στον υπουργό Παιδείας και στην Βουλή.
Δευτέρα 2/02/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα τα διαβάσαμε όλα στον υπολογιστή, δεν πήραμε καθόλου βιβλία και έτσι η τσάντα μου ζύγιζε λιγότερο από δύο κιλά. Στο ολοήμερο είχαμε να κάνουμε μια άσκηση στην γλώσσα που χρειάζονταν πίνακα, ο κύριος μας βοήθησε και σιγά σιγά τα καταφέραμε όλοι. Κάθε μέρα μαθαίνουμε όλο και πιο πολλά και τα αξιοποιούμε κατάλληλα. Καληνύχτα τώρα γιατί πέρασε η ώρα και πρέπει να κοιμηθώ.
Τρίτη-Τετάρτη-Πέμπτη 3/2/09 - 6/2/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο τρεις τελευταίες μέρες ο κύριος Μανώλης έλειπε και δεν κάναμε μάθημα με τους υπολογιστές. Κάναμε με τα βιβλία μάθημα. Την Δευτέρα θα κάνουμε μάθημα με τα laptop γιατί θα έρθει ο κύριος. Ανυπομονώ να έρθει η Δευτέρα γιατί μου αρέσει πολύ το μάθημα με τα laptop. Δεν έχω κάτι ιδιαίτερο να σου πω για τις τρεις τελευταίες ημέρες!!!
Δευτέρα 9/02/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα ξαφνικά στην τάξη ήρθαν τα κανάλια το Ant1 και το Alpha και μας βγάλαν βίντεο και μας κάναν κάποιες ερωτήσεις και κάνανε μια συνέντευξη στον κ. Μανώλη και ήταν πολύ τελεία. Το βράδυ θα δείξουν το ρεπορτάζ στις ειδήσεις. Στις οχτώ η ώρα και στα δυο κανάλια!!! Ο κ. Μανώλης μας είπε ότι αύριο θα έρθει η NET και η ERT3 είμαι σίγουρη πως και αύριο θα περάσουμε υπέροχα!!!!
Δευτέρα 10/2/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα ήρθαν στην τάξη η ΕΡΤ3 και η ΝΕΤ και το ΑΣΤΡΑ και θα μας βγάλουν το βράδυ στις ειδήσεις. Εμείς είχαμε κομπλάρει λίγο και αργούσαμε να απαντήσουμε σε ερωτήσεις αλλά τέλος τα καταφέραμε και τα πήγαμε πολύ καλά και η κ. Μάνια είπε ότι το ρεπορτάζ θα είναι πολύ καλό!!! Αύριο δεν θα έρθει κανένα κανάλι !!! Τελικά το ΝΕΤ δεν μας έδειξε στις ειδήσεις αλλά θα μας δείξει αύριο μας είπε η κ. Τζένη!!!! Πάντως περάσαμε πολύ καλά και γνωρίσαμε πως γίνετε μια live σύνδεση!!!
Τρίτη 11/2/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα δεν ήρθε κανένα κανάλι στην τάξη μας σήμερα!!! Σήμερα δουλέψαμε μερικά πράγματα στο Open office και διορθώσαμε τις ασκήσεις της γλώσσας!!! Διασκεδάζω πολύ με το ηλεκτρονικό μάθημα συνδυάζουμε μάθημα, διασκέδαση και τεχνολογία!!! Το πιστεύεις ότι ούτε στο διάλειμμα δεν θέλω να βγω!!!! Είναι φανταστικά!!!! Επίσης μπήκαμε στο !!Google earth!! και είδαμε το Ναύπλιο, το Ηφαίστειο της Σαντορίνης και το κόλπο του Ναβαρίνου!! Ουάου!!! Ήταν υπέροχα!!!
Τετάρτη 12/2/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα μπήκαμε πρώτη μέρα στο Internet Explorer και επειδή το ασύρματο δίκτυο δεν λειτουργούσε ο κύριος έφερε καλώδια και καινούριο δίκτυο!!! Κατεβάσαμε εικόνες μπήκαμε στο Google και σε ιστοσελίδες με πληροφορίες για ήρωες του Αγώνα και άλλα πολλά!!! Το Internet είναι ο μισός υπολογιστής, σου βρίσκει ότι ζητήσεις για εργασίες στη Γεωγραφία και στην Ιστορία και ότι άλλο χρειαστούμε!!! Επίσης ο κ. Μανώλης μας είπε εάν θέλουμε να έχουμε Conex με 17 ευρώ το μήνα δηλαδή: το πιο γρήγορο Internet στην Ελλάδα με τη μισή τιμή από το παιδαγωγικό ινστιτούτο!!! Βέβαια να συμφωνούν και οι γονείς μας!!!
Πέμπτη 13/2/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα κάναμε μόνο δύο ώρες με το κ. Μανώλη και δεν κάναμε πολλά πράγματα!!! Όμως στο ολοήμερο μας εξήγησε ο κύριος Μανόλης τι σημαίνει αρχείο, τι σημαίνει πρόγραμμα δηλαδή: ότι αρχείο μπορεί να είναι ένα τραγούδι και πρόγραμμα ένα παιχνίδι!!!
Μας είπε ότι πρέπει πάντα τα αρχεία μας να τα έχουμε doc και όχι odt διότι στους υπολογιστές μας έχουμε Open office αντί για το Microsoft office Word και όσοι έχουν το word δεν μπορούν να διαβάσουν τα αρχεία odt και μόνο τα doc!!! Μας είπε και μερικά πράγματα για τους drivers δηλαδή τους οδηγούς προγραμμάτων!!! Με τις οδηγίες του δασκάλου μας κάνουμε τις κατάλληλες ρυθμίσεις στο ημερολόγιο μας!!! Είναι πολύ διασκεδαστικό!!!
Δευτέρα 16/2/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα μας έστειλε η Microsoft τα Windows 07 που είναι τα πιο καινούρια προγράμματα για υπολογιστές και είναι ακόμα σε δοκιμαστική φάση και θα βγουν τα επόμενα Χριστούγεννα στην αγορά!!! Ο κ. Μανώλης θα τα περάσει πρώτα στη Ανθή και αν είναι καλά θα τα περάσει και στα υπόλοιπα παιδιά της τάξης!!!
Τρίτη 17/2/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα ο κύριος πήρε το laptop μου να μου περάσει τα windows7 και ανυπομονώ να δω πώς θα είναι!!!! Σήμερα διάβασα από τα κανονικά βιβλία και αυτό δεν με χαροποίησε ιδιαίτερα, δεν μου έλειψαν καθόλου τα καημένα. Υπομονή!!!! μέχρι να πάρω τον υπολογιστάκο μου πίσω. Πάντως είμαι πάρα πολύ χαρούμενη γιατί ο κ. Μανώλης θα μου περάσει και XP.
Τετάρτη 18/2/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα η μέρα με τους υπολογιστές πέρασε πάρα πολύ γρήγορα. Μου έφερε ο κύριος το laptop μου και τα 07 είναι μοναδικά, τέλεια, υπέροχα, φανταστικά!!!!!! Είναι στα αγγλικά αλλά ευτυχώς δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα. Σήμερα είχαμε κανονικά INTERNET και μπήκαμε στην ιστοσελίδα μας, στο site μας δηλαδή και είδαμε τα ημερολόγιά μας!!!!!!!!!!!!!!!!! Περάσαμε υπέροχα και διαβάσαμε ο καθένας λίγο από το δικό του. Το κακό είναι ότι σήμερα δεν θα κάτσουμε ολοήμερο για να πούμε με τον δάσκαλό μας περισσότερο, αλλά δεν πειράζει γιατί ανυπομονώ να δείξω το καινούργιο πρόγραμμα στον ξάδερφό μου τον Νίκο. Λοιπόν η συνέχεια αύριο.
Πέμπτη 19/2/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο Κ Α Τ Α Σ Τ Ρ Ο Φ Η! Σήμερα ήταν μια άσχημη μέρα! Από πού να αρχίσω και που να τελειώσω;;; Είχαμε πολλές ζημιές και στεναχώριες, θέλεις να μάθεις γιατί; Πρώτα πρώτα, κάηκε της Ελευθερίας ο υπολογιστής, έπειτα χάλασε το touchpad του Κωνσταντίνου, μετά χάλασε ο υπολογιστής του Σπύρου και δεν άνοιγε!!! Του Θανάση δεν άνοιγαν τα 07 και κολλούσε ο υπολογιστής του!!!!! Εμένα όταν επέλεγα κάτι στην οθόνη μου έκανε γραμμές, ε!! τι άλλο να σου πω, τέτοιες ατυχίες σε μια μέρα;;
Παρασκευή 20/2/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα κάναμε αρκετές ώρες μαθηματικά, διορθώσαμε ένα σωρό ασκήσεις και προβλήματα, ευτυχώς τα περισσότερα τα είχα σωστά και μετά ο κύριος μας είπε κάτι που μας έκανε να χαρούμε πάρα πολύ (ου, ου, ου τι να πω!) επανάληψη 14 κεφάλαια στην Ιστορία και διαγώνισμα την Δευτέρα. Άντε και καλό Σαββατοκύριακο θα τα πούμε από την καινούρια εβδομάδα.
Δευτέρα 23/2/09
Αγαπημένο μου ημερολόγιο από πού να αρχίσω και που να τελειώσω !!!!!!!!!! Μιλάμε χτες το βράδυ έριξε !!το!! χιόνι . Καλά όχι τόσο όσο τα Χριστούγεννα αλλά δυστυχώς αρκετό για να μην πάμε σχολείο!!! Καλά δεν πειράζει θα φτιάξουμε κανά χιονάνθρωπο θα παίξουμε λίγο χιονοπόλεμο !!!! Αύριο ελπίζω να πάω σχολείο, μου αρέσει πολύ το μάθημα με τα laptop!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου