17/2/09

Δημήτρης

Δευτέρα 26/1/2009
Αγαπημένο μου ημερολόγιο είμαι ο Δημήτρης και σήμερα το πρωί ξύπνησα πολύ χαρούμενος γιατί ο δάσκαλος μας θα μας έκανε ιδιαίτερα μαθήματα στους καινούριους υπολογιστές που πήραμε. Κάναμε την προσευχή μας μετά πήγαμε μέσα στην τάξη και πέσαμε με τα μούτρα στους υπολογιστές. Άλλα την άλλη μέρα εγώ ήμουν άρρωστος και δεν πήγα σχολείο ήθελα όμως πολύ να πάω γιατί θα μαθαίναμε και άλλα πράγματα όπως πως να βάζουμε τα βιβλία που θα κάναμε μάθημα άλλα δεν ήμουν τόσο τυχερός και αναγκάστηκα να τα πάρω από τον ξάδερφο μου.
Τετάρτη 28/1/09
Σήμερα είμαι καλά και ο κύριος μας μαθαίνει πως να βάζουμε τα προγράμματα στον υπολογιστή και όλα τα παιδιά τον προσέχουμε για αυτό είμαι χαρούμενος.
Πέμπτη 29/1/09
Σήμερα είναι μια ξεχωριστή μέρα γιατί ο δήμαρχος θα έρθει στην τάξη μας για να τον ευχαριστήσουμε για τα χρήματα που μας έδωσε για να αγοράσουμε τους υπολογιστές. Εμείς με τη σειρά μας φέραμε κάτι από το σπίτι μας για να του το προσφέρουμε.
Παρασκευή 30/1/09
Σήμερα γιορτάζουμε τους τρεις Ιεράρχες και όλο το σχολείο θα πάμε στην εκκλησιά του Ανήλιου εκεί θα συναντηθούμε για να μπούμε όλο το σχολείο μαζί στην εκκλησιά.
Δευτέρα 2/2/09
Ο κύριος μας χθες πήγε στην Λάρισα και αγόρασε κάποια πράγματά για τους υπολογιστές άλλα επίσης πήρε και τον εκτυπωτή που πήραμε με τά χρήματα του δημάρχου. Όταν μπήκαμε στην τάξη τα ανοίξαμε άμεσος άλλα εκείνη την ώρα έβρεχε και δεν μπορούσαμε να κάνουμε γυμναστική και η κυρία μας έκανε φυσική αγωγή.
Τρίτη 3/2/09
Σήμερα η Μαρίνα που είναι φίλη μου και συμμαθήτρια μου είχε τα γενέθλια της που τα έκανε στο σχολείο στην ώρα του ολοήμερου. Η τούρτα που έφερε ήταν πολύ όμορφη και πιστεύω ότι άρεσε και στα άλλα τα παιδιά. Άλλα είχαμε και ένα δυσάρεστο νέο: ο κύριος έφυγε γιατί είχε ένα προσωπικό ραντεβού στην Σπάρτη.
Τρίτη 9/2/10
Σήμερα έγινε κάτι παράξενο ,όταν πήγαμε να σχολάσουμε μας ειδοποίησαν ότι θα έρθει το Αντένα και μας πήρε συνέντευξη για την ηλεκτρονική μας τάξη. Όταν μας ρώτησαν ο καθένας μας είπε την γνώμη του για το πως μπορέσαμε και αποφασίσαμε να πάρουμε τους υπολογιστές.
Τετάρτη 10/2/09
Από το πρωί τα κανάλια είχαν φτάσει. Ο κύριος μας είπε να ανεβούμε στην τάξη μας και να ανοίξουμε τους υπολογιστές. Η τάξη μας καλωδιώθηκε. Μέσα μπήκε ο κάμεραμαν και η δημοσιογράφος. Η δημοσιογράφος λεγόταν Μάνια ήταν μια αξιοσέβαστη κυρία και μάλιστα πολύ ευγενική άλλα τα πράγματα δεν τελειώνουν εδώ. Μας περιμένουν και άλλα πράγματα.
Πέμπτη 11/2/09
Επιτελούς τελειώσαν τα βάσανα, ώρα τώρα να ασχοληθούμε λίγο με το μάθημα γιατί αυτές τις δυο μέρες είχαμε το νου μας στα κανάλια. Αμέσως πέσαμε με τα μούτρα στις ασκήσεις τις προηγούμενης μέρας. Έμενα με δυσκόλεψε λίγο η άσκηση που έπρεπε να βάλουμε σε μια γελοιογραφία ένα τίτλο που να τη περιγράφει, γιατί η εικόνα ήταν λίγο περίπλοκη για να τη καταλάβεις. Άσε που έχασα τα αγγλικά μου επειδή καθυστέρησε το λεωφορείο.
Παρασκευή 12/2/09
Επιτέλους σήμερα το πρωί ο κύριος μου θα μου φέρει τον υπολογιστή μου γιατί μου τον είχε πάρει για να μου βάλει τα xp λέει ότι με τα xp οι υπολογιστές θα δουλεύουν φανταστικά πιο γρήγορα ανυπομονώ λοιπόν να τον πάρω. Μάτι δεν έκλεισα όλο το βράδυ. Ήμουν πολύ ανήσυχος, με έτρωγε η αγωνία να δω πως ήταν. Μπήκα μέσα στην τάξη πολύ βιαστικός και αμέσως τον άνοιξα. Ήταν καταπληκτικός!!.
Δευτέρα 16/2/09
Ο κύριος σήμερα είχε συνάντηση γονέων. Ήθελε να πει στους γονείς μας για το ίντερνετ και άμα έχουν δυνατότητα να βάλουν ίντερνετ στο σπίτι τους άλλα η μαμά μου δεν μπόρεσε να έρθει γιατί θα πήγαινε στη Ζαγορά για κάτι προσωπικές δουλείες. Kαλά όμως που μας είχε εξηγήσει από την προηγούμενη μέρα και είχα καταλάβει λίγα πράγματα.
Τρίτη 17/2/09
Όπως σου είπα αγαπημένο μου ημερολόγιο τα πράγματα δεν τελειώνουν εδώ. Να, σήμερα στην τάξη μας ήρθε ένας αξιοσέβαστος κύριος από το πανεπιστήμιο, να παρακολουθήσει πως κάνουμε το μάθημα. Επίσης είχε φέρει και το δικό του laptop για προσπαθήσει να κάνει ότι κάναμε και εμείς. Εκτός από αυτό, η διευθύντρια του σχολείου έφερε στον κύριο μας και στον κύριο που ταξίδεψε από την Αθήνα για να μας παρακολουθήσει, ένα νόστιμο φαγητό στο ολοήμερο, άλλα και αυτός μας έφερε γλυκά για να μας το ανταποδώσει.
Τετάρτη 18/2/09
Σήμερα θα σχολάσουμε πεντάωρο γιατί οι δάσκαλοι όλης της περιοχής είχανε συνέδριο για τα δικαιώματα τους. Γι αυτό όλα τα παιδιά χάρηκαν που θα σχόλαγαν πεντάωρο, άσε που θα χάνανε τις μισές ώρες άλλα και εγώ από την μεριά μου πρόλαβα και πήγα αγγλικά πιο γρήγορα από ότι πήγαινα τις άλλες φορές. Μην ξεχνάμε όμως αύριο είναι η Τσικνοπέμπτη και ξέρω ότι θα περάσουμε πολύ ωραία.
Πέμπτη 19/2/09
Σήμερα είχα ένα δυσάρεστο νέο ο μπαμπάς μου ήταν άρρωστος και δεν μπορούσαμε να πάμε σε ένα μαγαζί για να τσικνίσουμε και για αυτό καθίσαμε σπίτι μας και τσικνίσαμε άσε που έκανε και λίγο κρύο.
Παρασκευή 20/2/09
O κύριος μας, μας είπε σήμερα ότι θα γράψουμε τεστ τη Δεύτερα στην ιστορία στο κεφάλαιο της Επανάστασης. Έχουμε αρκετή δουλεία για το Σαββατοκύριακο και πιστεύω ότι δεν θα έχω χρόνο για να παίξω μαζί με τους φίλους μου. Όλη τη μέρα θα είμαι μέσα και θα διαβάζω. Να δω τώρα τι ωραίο Σαββατοκύριακο θα περάσω.
Τρίτη 24/2/09
Σήμερα στην τάξη μου ήμασταν μόνο 7 παιδιά. Οι υπόλοιποι έλειπαν γιατί μπορεί να νόμιζαν ότι δεν είχαμε σχολείο λόγω των χιονοπτώσεων. Αλλά και εμείς δεν τα περάσαμε και άσχημα. Οι δάσκαλοι μας έβγαλαν έξω και παίξαμε χιονοπόλεμο με τα άλλα παιδιά, μας έβγαλε και ο κύριος μας με τη φωτογραφική του μηχανή. Τα περάσαμε πολύ ωραία.
Πέμπτη 26/2/09
Ο κύριος μας άφησε να κατεβούμε στην αίθουσα για να προετοιμάσουμε το μέρος για το αποκριάτικο πάρτι που θα γίνει την Παρασκευή και εμείς προσφερθήκαμε να τη φτιάξουμε μαζί με την γυμνάστρια. Τα κορίτσια ανέλαβαν τα παιδιά που είχαν εκείνη την ώρα γυμναστική και εμείς τα αγόρια την προετοιμασία, να όμως που με αυτή τη μέθοδο τελειώσαμε γρήγορα.
Παρασκευή 27/2/09
Όλα τα παιδιά σήμερα ήταν πολύ αστεία ντυμένα. Από την τάξη μας το πιο αστείο κοστούμι είχε φορέσει ο Μάριος και η Ιωάννα. Αλλά εμείς δεν κάτσαμε και πολύ στο πάρτι επειδή θα έρχονταν ένας κύριος για να μας μιλήσει για την αρχιτεκτονική του Πηλίου και να μας δείξει και κάποια πλάνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου