15/2/09

Ο μικρός Μανώλης στη χώρα του Cloud computing

Επιτέλους και blog! Μια από τις απαιτήσεις της “Ψηφιακής τάξης” είναι η αξιολόγηση του αποτελέσματος. Η αυτοαξιολόγηση δεν είναι η καλύτερη μέθοδος για κάτι εντελώς νέο και δεν ξέρω κάποια αξιόπιστη μέθοδο. Δια ταύτα δημιουργήθηκε το blog που θα ανεβαίνουν τα ημερολόγια των μαθητών για να μπορεί ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά του. Θα μπορείτε από την πολυθρόνα σας να παρακολουθείτε την πρόοδο του project όπως την εισπράττουν οι μαθητές. Τα ημερολόγια αναρτούνται “ως έχουν” λόγω αλλεργίας σε κάθε μορφή λογοκρισίας!

Η δημιουργία του blog αναδείχθηκε σε κυνήγι οδηγιών, τρόπου, χώρου… Για κάποιον άσχετο με κάθε είδους δημοσιεύσεις και κοινωνική δικτύωση, είναι άθλος. Πρώτη επιλογή το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο: μεγάλη βοήθεια (απευθύνεται και σε δασκάλους…), πολλά θέματα, δυσκολία στην διαμόρφωση, διαθεσιμότητα “όποτε μπορούμε” –έφυγα τρέχοντας. Έχετε δει χρήστη κομπιούτερ να εργάζεται νορμάλ ώρες; Επόμενη στάση το blogspot, μια και κάνοντας έρευνα είδα όμορφα blogs εκεί: γρήγορο, απλό (σε δύο ώρες το είχα παραμετροποιήσει πλήρως), διαθέσιμο. Ήθελα όμως κάτι πιο μορφοποιήσιμο (πάω γυρεύοντας, το ξέρω!)… Στη συνέχεια Windows Live: περισσότερη παραμετροποίηση, περίεργο interface (μια εκνευριστική ενοποίηση των πάντων), διαθεσιμότητα, ταχύτητα. Ακόμα το ψάχνω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου